EvenementOrganiseren.nl

Entertainment op evenementen maar dan anders

Entertainment op evenementen komt in verschillende vormen. Van een swingende band, tot artiesten die tijdens het diner de gasten toezingen of vermaken. Wij tonen aan de hand van een aantal awardwinnende evenementen een aantal nieuwe vormen van entertainment

Aan de hand van een aantal winnende Gouden Giraffe cases tonen wij vormen van entertainment die afwijken van het standaard type entertainment. 

 

Het personeel vormt de band
Deze vorm van entertainment vormt letterlijk een bandHet evenement genaamd: Tomingroep 90 jaar Samen naar de Top voor de Tomingroep door evenementenbureau D&B Eventmarketing liet meerdere werkgevers een rol spelen in het avondprogramma van het evenement. Dit lag volledig in lijn met het traject dat de organisatie doormaakte, het traject waarin het om 'samen' draaide. 


 

De award-uitreiking als trekker

Het evenement The C&A Future Challange voor C&A door Marc van Laere Producties stond in het teken van de toekomst van winkelketen C&A. Hoe zien C&A medewerkers de toekomst van hun bedrijf, de branche in de veranderende wereld? Hoe kunnen zij als C&A daarop passende antwoorden geven zodat (nieuwe) klanten hen steeds vaker weten te vinden? Deze vraag stelden zij aan hun personeel om tot ideeën te komen om de eigen toekomst en die van de klanten te verrijken. Tijdens het evenement werden de ideeën beoordeeld en de hele avond draaide om de bekendmaking van het winnende team. Aangezien het iedereen in de zaal écht aangaat wie het winnende idee heeft creëer je een enorme betrokkenheid. Doordat iedereen gekleed was in soortgelijke kleuren voelde iedereen zich onderdeel van het team. 
 



Een stad vol entertainment 

De winnende Gouden Giraffe Case Jheronimus Bosch 500, van opdrachtgevers Stichting Jheronimus Bosch 500, Noordbrabants Museum en de gemeente ’s-Hertogenbosch nam evenementenbureau Artishock Events & Marketing in de arm. Samen tilden zij het begrip entertainment naar een hoger niveau. De gehele stad werd betrokken bij dit evenement. Door dit te doen werd niet alleen Jheronimus Bosch in de picture gezet maar de hele stad Den Bosch kreeg een merkboost. Het entertainment werd verzorgd door straattoneel maar ook door interactieve concepten en het evenement kon via schermen live gevolgd worden.


 

Entertainment in de vorm van actie 
Tijdens het evenement Generation Discover Festival van BrandBase voor Shell The Netherlands werd de hele dag entertainment verzorgd in de vorm van activiteiten. De (kleine) bezoekers werden continu uitgedaagd om zelf aan de slag te gaan. Door middel van proefjes, testen en activiteiten vormden zij hun eigen entertainment. Ook voor een volwassen doelgroep is dit een mooie manier om zowel aan de slag te zijn. Open jouw evenement bijvoorbeeld net zoals met dit evenement met muziek. Muziek die door de aanwezigen zelf gemaakt werd. Het ging hierbij weliswaar om een evenement voor kinderen maar dit type interactie wordt, mits het goed wordt aangepakt, door elke doelgroep gewaardeerd. Overleg met jouw entertainmentpartner wat de mogelijkheden zijn. 

Aanmelden nieuwsbrief

Wil je ook elke week een update ontvangen vul hieronder dan je naam en e-mail adres in.

x