
Always on events, of always on evenementen, lijken langzaam maar zeker de discussie over hybride events over te nemen. En terecht, want waar hybride evenementen veel meer gaan over 'waar en hoe' organiseer ik (online, hybride of fysiek), zit achter de always on evenementen een heldere toekomst visie: bedrijven, merken en organisaties moeten inzetten op communities waar evenementen continu plaatsvinden. En dus worden eventwebsites opeens een platform, krijgt ieder live event een traject van kleinere online en live events en worden bezoekers leden van een community.
Vrijdag 23 december om 11.00 uur kun je de persconferentie rondom de #EventTrends2023 op EventBranche.nl volgen. Dan aandacht voor de 5 hoofdtrends, vertaald naar tientallen praktische hapklare trends en ontwikkelingen én voorbeeldcases én als klap op de vuurpijl de mogelijkheid om het complete overzicht in online magazine te downloaden.
Nu alvast 1 van de 3 praktische tips, trends en houvast om ook in de praktijk om te gaan naar een always on strategie:
- Denk, doe en creëer vanuit een uitgever
De uitgever, inmiddels de manager van het multimediale platform, is continu bezig om van zijn of haar titel een community te maken, waarbij de leden de waarde bepalen. Doe dat ook rondom je evenementen. Benader events als platform en community.