
Rubrieken
- Bureaus & totaaloplossingen
- Event decoratie
- Verhuur & verkoop
- Evenementenbureau
- Event Marketing en communicatiebureaus
- Decoratie evenementen
- Styling en sfeerconcepten
- Soorten evenementen
- Bedrijfsfeest
- Jubileumviering
- Ontvangsten
- Personeelsfeest
- Regio
- Amsterdam
- Benodigdheden voor uw evenement
- Inspiratie
- Awardshow en awardgala
Wat gaat er hier nu mis? Op het eerste gezicht niet zo veel. Het kan op deze manier best werken als je een op zichzelf staand event voor ogen hebt zonder boodschap. Een leuk feestje. Alleen, deze benadering is bijna niet meer van deze tijd te noemen. Het kost in verhouding veel geld omdat het een eenmalig contactmoment betreft en iedere cent moet je goed kunnen verantwoorden. En toch maken wij bijna wekelijks mee dat er te veel geld uitgegeven wordt voor een eenmalig event dat niet beklijft.
Wat in dit voorbeeld veel beter zou kunnen is de aanpak van het event. Dat begint met de vraag welk verhaal je wilt vertellen aan je doelgroep. Als je het verhaal helder hebt, kun je dat creatief gaan vertalen in hoofdstukken, noem het momenten, zodat het event uiteindelijk onderdeel wordt van een hoger strategisch doel van je organisatie. Op deze manier zet je op een zich zelf staand momentum om naar een traject van memorabele momenten met het event als apotheose. Deze campagnematige aanpak, waarbij design en styling ook een belangrijke rol spelen, heeft vanzelfsprekend meer impact dan het bedenken en organiseren van één festiviteit. “En de organisatie van dit alles dan? En de operationele activatie van mijn doelgroepen?” Dat zijn inderdaad de volgende fasen in het traject.
Verrassen, inspireren én verbinden…dat is waar het in jouw organisatie iedere dag om draait. Het verbinden van mensen onderling, van mensen met merken, van mensen met de samenleving, maar ook de verbinding met je doelgroepen. Storytelling. Daar helpt mijn team je graag bij. Dat doen we al bijna 25 jaar. Want met een goed verhaal maken we samen het verschil en komt een idee werkelijk tot leven. Met als resultaat; verbindende events en effectieve live communication waarbij jouw marketingcommunicatiedoelstelling én de belevingswereld van jouw doelgroepen naadloos op aansluiten!
Artishock events en marketing zorgt ervoor dat verbindende events en effectieve live communication, waarbij de marketingcommunicatie doelstelling van onze klant én de belevingswereld van haar doelgroepen, naadloos op elkaar aansluiten!