Artishock Events & Marketing

Artishock Events & Marketing

Slingers ophangen kan iedereen, Artishock houdt zich bezig met het ontwikkelen van evenementen die (of dit nu voor een bedrijf, universiteit of goed doel is) een verhaal vertellen. Daar zijn wij sterk in!
Keizerstraat 12B, 5211 HG, Den Bosch
073-6901504

We bedenken onderscheidende campagnes, we produceren en activeren. We creëren inspirerende momenten met als hoogtepunt een live-event. Een intern motivatietraject, een jubileum of een commercieel brand event, wij gebruiken onze creativiteit om een passend verhaal neer te zetten. Onze campagnes hebben dan ook een impact voor de lange termijn.

Artishock is sterk in het ‘theatraliseren’ van de boodschap van de opdrachtgever in de vorm van ‘een verhaal’ dat langdurig bijblijft, en bouwt hiervoor keer op keer een verrassend podium.


We zijn een innovatief bureau en spelen in op de laatste trends. Zo gaan we van een welvaarts- naar een welzijnsmaatschappij, zijn we ons steeds bewuster van de toestand van de aarde en wordt onze levensstijl ingezet als medicijn. Deze trends passen ook goed bij Artishock, het geeft ons energie. Zo ook voor onze klanten waar we de afgelopen weken voor hebben mogen werken als:

- Festival Groei; Driessen Groep bestaat 25 jaar, en groeide in die tijd uit van een familiebedrijf tot familie van bedrijven. En dat werd gevierd met een compleet festival op het eigen terrein. Een week lang! Met elke dag een andere doelgroep: familie, flexibele medewerkers, klanten & partners en eigen medewerkers.

- Gemeente Goirle & Provincie Noord-Brabant; In Goirle vond een memorabel eerbetoon plaats aan de grootste Nederlandse Olympiër aller tijden! Duizenden mensen zagen ‘De Gouden Dochter van Goirle’ zichtbaar genieten van het podiumprogramma ‘Gold on Ice’. Artishock was verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling en uitvoering.

- Damen shipyards; Ter ere van haar 90ste jubileum opende Damen Shipyards haar deuren voor partners/ klanten en tijdens de ‘House of Damen Familiedag’. Als belangrijk onderdeel van deze dag stond de ‘House of Damen Revue’ op het programma: ontwikkeld voor, door en mét de medewerkers van Damen.

- De Opening van de Jheronimus Bosch Tentoonstelling (2016), waarvoor wij in 2017 de Gouden Giraffe wonnen in de categorie Brand Activation;

- Nationale Koningsdag 2017 in Tilburg;

- De terugkerende sport- en crowd funding events Swim to Fight Cancer en de BrandLoyalty Vestingloop ’s-Hertogenbosch;

- Night at the Museum in Museu Nacional d’Art de Catalunya op de Montjuich in Barcelona voor Brandloyalty en een aantal van haar klanten.