
1. Ontwikkel een omgeving of atmosfeer die totaal haaks staat op wat de markt verwacht (maar doe het wel met een reden!).
2. Speel met licht en geluid: onderschatte middelen die voor veel impact zorgen (denk eens aan richtspeakers die iemand iets in het oor fluisteren...)
3. Begin je event met een mooi transitiemoment: laat blijken dat je begrijpt dat mensen na de stress van file en parkeren even moeten ontspannen en wennen
4. Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden: laat uw evenement fotograferen. Goede eventfotografie kost wat, maar dan heb je wel kippenvel na afloop van het evenement!
5. Zorg dat de bemanning van uw event heel goed (getraind) is: een luisterend oor en een glimlach doen wonderen (this is live communicatie, weetjewel?)
Evenementenbureau Oil for Live Communication maakt bijzondere omgevingen. Voor live contact tussen bedrijven of instellingen en hun doelgroep. Omgevingen die communiceren, die interactie oproepen. Die opvallend zijn en vooral ook rendabel.