EvenementOrganiseren.nl

Met Easydus organiseert u alle evenementen

Easydus

Vraag informatie op

Easydus

Easydus: Met de cloud based evenementen software van Easydus kun je flexibel je evenement van het begin tot eind inrichten.

Inclusief realtime overzichten en bijbehorende automatisch communicatie. Plus de aanmaak en verzending van eventuele bijkomende documenten als facturen, tickets, badges, contracten, certificaten of diploma's. Alles in uw eigen huisstijl en in alle media toepasbaar. 

Easydus onderscheidt zich van andere pakketten doordat zaken als aanmeldgegevens, styling, e-mails, maar ook een complete automatische e-mail flow makkelijk in te richten en aan te passen zijn. Hierdoor kun je heel gemakkelijk zonder ICT kennis jouw specifieke wensen of die van jouw klant makkelijker kwijt bij het organiseren van je event.

Voorbeelden van onze deelnemersregistratie

Een voorbeeld is dat je naast de reguliere aanmeldgegevens bij een bijeenkomst ook zaken als overnachtingsgegevens, parkeerwensen of lunch/diner gegevens kunt uitvragen. Je kunt daarna direct naast een toegangsticket ook een parkeerticket of een e-mail met hotel/overnachtingsgegevens sturen.

Een tweede voorbeeld is dat je bij het aanmelden voor een workshop of een bijeenkomst een limiet wilt stellen aan een aantal deelnemers of een limiet aan het aantal workshops per deelnemer. Dit kun je binnen Easydus met condities inrichten en zo hoef je dit zelf dit niet bij te houden, maar ziet de deelnemer zelf direct op welke workshops / bijeenkomst hij of zij zich nog kan aanmelden.

Heb je een evenement met extra wensen, of kan je huidige standaard registratie of ticketing software jouw extra wensen niet aan, dan ben je bij Easydus bij het juiste adres!
 

Wat maakt Easydus uniek: 

  • Easydus is geschikt voor elke event met complexe wensen

  • Volledige dekking van alle activiteiten van een evenement 

  • Volledig zelf ontwerpen van aanmeldformulier

  • Aanpassen van aanmeldgegevens, ontwerp van tickets of gehele proces flow

  • Geschikt voor evenementen met complexere wensen met conditionele acties en data

  • Volledig te integreren met uw eigen website

  • Scanning en badging volledig aan te sluiten op uw eigen printer

  • Evenement flows kunnen eenvoudig hergebruikt worden in een nieuw evenement

  • Gegevens, zoals van bezoekers, gemakkelijk zelf up te loaden en aan te laten vullen

  • Vanaf augustus 2019 bieden we ook multiscanning aan

  • Met Multiscanning kun je bijhouden op welke workshops of stands een bezoeker is geweest

  • Volledig AVG proof – delen data op basis van ‘need to know’

  • Koppeling met CRM pakket of boekhoud pakketten mogelijk

  • Mogelijkheid tot inrichten van standhouders /workshophouders aanmeld en afhandelproces

Activiteiten

Easydus bevindt zich in de rubrieken Marketing & Promotie, Ticketing en deelnemersregistratie, Congres / Seminar, Klantendag, Symposium.

Locatie/omgeving


Berichten van Easydus

Reviews

Aanmelden nieuwsbrief

Wil je ook elke week een update ontvangen vul hieronder dan je naam en e-mail adres in.

x