Waarom u bij The Next Event aanwezig moet zijn THE NEXT EVENT - Dinsdag 3 april organiseert EventBranche.nl samen met EvenementOrganiseren.nl en diverse partners The Next Event. Tijdens Evenement Organiseren LIVE leert u alles over HOE u een evenement organiseert. Een gratis programma, inclusief eten, drinken, kennis en aanbod. 5 redenen om nu in te schrijven, leest u hier. Het evenement in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam bestaat uit twee onderdelen: EvenementOrganiseren LIVE: een groot kennisevenement, met diverse kennispleinen om antwoord te geven op de vraag HOE organiseert u een evenement. Voor wie: voor u, de organisator van evenementen. EventBranche LIVE Congres: een congres dat u kennis, inzichten en inspiratie biedt om de vraag WAAROM organiseert u een evenement. Voor wie: marketeers, communicatieprofessionals, leidinggevenden van bureaus en overige opdrachtgevers die op een strategische manier evenementen en live inzetten binnen de marketing- en communicatiemix. Gratis inschrijven via deRegistratiebalie: Laat ons u inzien waarom u hierbij aanwezig moet zijn middels de volgende 5 redenen. 1. Antwoord-op-al-uw-vragen-garantie Gewaagd om te garanderen maar ja, wij gaan ervoor zorgen dat uw vraag beantwoord wordt. Tijdens de registratie kunt u al aangeven welke vraag u beantwoord wil hebben. Tijdens het evenement vindt u het antwoord op de diverse pleinen bij de experts aan tafel of tijdens de plenaire sessies. Mocht er nog informatie ontbreken dan wordt u door het EvenementOrganiseren.nl team aan de juist antwoorden geholpen. 2. 6 kennispleinen Alles wat er komt kijken bij evenementen verzameld op één kennisevenement. Al deze kennis is verdeeld over 6 segmentpleinen. Op deze kennispleinen treft u de experts uit dit segment, hier vinden tevens de plenaire kennissessies plaats: - Catering - Evenementenbureaus, arrangementen, bedrijfsuitjes - Locaties - Toeleveranciers en personeel - Decoratie & verhuur - Techniek, apps en tools De vele tientallen bedrijven uit de eventbranche delen die dag hun kennis en presenteren vanzelfsprekend hun aanbod. Deze exposanten treft u ook op deze pleinen. 2. Mini congressen Elk plein heeft zijn eigen expertise en op elk plein wordt kennis aangeboden in 3 blokken van een uur. Dit betekent dat er in totaal 18 mini-congressen op het programma staan. De sessies bevatten onderwerpen zoals; - de nieuwe wetgeving met invloed op uw evenement - nieuwe inzichten over de inzet van catering - decoratie trends De inhoud van de sessies treft u zeer binnenkort online. 3. Kennis, kennis, kennis Op 2 momenten tijdens EvenementOrganiseren LIVE kunt u deelnemen aan de kennistafels; u gaat met de experts aan tafel. Denk bijvoorbeeld aan de volgende onderwerpen: Onderwerp: Logistieke proces bij een eventproductie Host: Verhuurbedrijf Zuid-Holland Onderwerp: Drie tips voor betaalbare catering op uw event Host: Vineyard Catering Onderwerp: ContentMarketing Meets EventMarketing- Content vergroot de kracht en impact van jouw Evenement! Host: Amplify EventMarketing Let op: er zijn die dag 36 kennistafels, dus ook op uw vragen vindt u antwoord. Aan de hand van de kennis uit de branche en de vragen van de bezoekers zijn er kennisdossiers opgesteld. U ontvangt per plein een dossier vol inzichten, inspiratie, tips en trends. 4. Netwerken Op de pleinen kunt u vervolgens volop netwerken en kennis en aanbod ophalen bij de branche-experts. Tussendoor geniet u samen van een heerlijke lunch. Daarnaast zijn er netwerktafels, toegespitst op relevante onderwerpen. 5. Innovaties Op het innovatieplein staat u oog in oog met de nieuwste innovaties in de evenementenbranche. Zo kunt u denken aan technologische innovaties maar ook innovaties op het gebied van voeding en beleving. Het programma is als volgt: 09.00 uur Deuren open 10.00 uur Plenaire sessies op de zes pleinen met diverse onderwerpen, thema’s inzichten, kennis en tips 11.00 uur Netwerken, innovatieplein en kennistafels 12.00 uur Plenaire sessie 2 op zes pleinen 13.00 uur Gezamenlijke Netwerklunch op de diverse pleinen en innovatieplein 14.00 uur Plenaire sessie 3 op zes pleinen 15.00 uur Netwerk, innovaties en kennistafels 16.00 uur Gezamenlijke Netwerkborrel Gratis inschrijven via deRegistratiebalie: Let op: tijdens The Next Event is er ook een congres over het strategisch inzetten van eventmarketing en live communicatie. Daar spreken onder meer Shell, Ahold, Coca-Cola & topspreker Timo Kiuru. Dit congres verdiept uw kennis op het gebied van eventmarketing en live communicatie. Hiervoor is de toegang niet gratis maar tickets zijn verkrijgbaar voor €149,- (ex BTW) Bestel hier de tickets voor het congres.