EvenementOrganiseren.nl

Foutje gemaakt? Maak het goed met een event...

Onze moederwebsite EventBranche.nl gaat in 2021 onder de noemer NEW LIVE merken, bedrijven, opdrachtgevers en eventprofessionals aan de hand nemen naar een nog krachtiger toekomst als het gaat om events, live en beleving binnen marketing en communicatie. Een belangrijk speerpunt daarbij: onze branche overstijgt de marketing en communicatieafdeling. Dat laat BOL.com al zien.

Onder de naam #Goedmaker maakt BOL.com furore op de social kanalen. De campagne, waarbij BOL.com simpelweg toegeeft dat er wel eens iets mis kan gaan met het afleveren van een pakketje, maar tegelijkertijd dat aangrijpt om tot gouden belevenissen te komen, is een wijze les voor veel bedrijven en merken. Al in 2018 begon BOL.com met hun eerste #goedmaker. Interessant om te zien hoe de views en kijkers eigenlijk pas in 2020 door het plafond schoten. Ter inspiratie: een mini event om het goed te maken? Het werkt en het gaat viral:

Saar sprong een gat in de lucht! 
Goedmaker #7

Aantal views (23-12-2020):
796.087

Anna sloeg stijf achterover van haar verkeerde pakketje 
Goedmaker #9

Aantal views (23-12-2020):
253.372

Aanmelden nieuwsbrief

Wil je ook elke week een update ontvangen vul hieronder dan je naam en e-mail adres in.

x